Açıklamada görüşlerine yer verilen Kaleseramik Pazarlama Direktörü Zeliha Özay Yurdatap, "Seramik karoların sadece katı bir yapı malzemesi olarak görülen genel algısına karşılık, günümüz dijital dünyasının tüm sınırlarını zorladığımız bu stant tasarımıyla, Cersaie ziyaretçileri için farklı ve unutulmaz bir deneyim yaşatmak istedik." ifadelerini kullandı.

Standın tasarım yolculuğunu anlatan Yurdatap, şunları kaydetti:

"Stant tasarımı için Paola ve ekibiyle bir araya geldiğimizde, insanları seramiğe dokunduklarında zamansız bir yolculuğa çıkarmak istediğimizi söyledik. Tasarımda bizim temel özelliklerimiz olan 'benzersizlik', 'ustalık' ve ‘mükemmel deneyim’i görmek istiyorduk. Daha sonra tasarımda bu üç kelime minimal geometrik şekiller, mükemmellik çağrışımı ve dayanıklılık olarak evrildi. İç içe geçmiş iki daire ise Kale’nin Türk ve İtalyan kültürel ilişkilerini temsil ederken, bu birleşimden ortaya çıkan sonsuzluk işareti standın tasarımına ilham oldu. Kaleseramik’in farklı markalarına adanmış beş alanda yapılan iç mekan düzenlemesi ile yenilikçi ürünlerimizi, ürünlerimizin potansiyellerini ve özelliklerini birbirleriyle etkileşim içinde olan mekanlarla ziyaretçilere sunduk."

- "Kalesinterflex’in gücünden yararlandık"

Faiz Kararı Sonrasında Borsada Bayram Havası! Faiz Kararı Sonrasında Borsada Bayram Havası!

Yurdatap, seçkin bir kimlik hedefiyle, yuvarlak, cesur ama seçici mimari muhafaza, Kale’nin farklı ruhlarını bir araya getirirken, fuar standının tüm dış cephe kaplamasında Türkiye’nin en büyük parlak porselen seramiği Kalesinterflex ürününün kullanıldığını aktardı.

Kalesinterflex’in alternatif kullanım alanlarından yararlanarak mutfak, oturma odası ve banyodan oluşan tüm alanlarda bütünsel bir iç mekan tasarımı için de bu ürünün kullanıldığını belirten Yurdatap, şöyle devam etti:



Editör: Borsa Metre