NIKE METAVERSE DÜNYASINA ADIM ATTI
Dünyaca ünlü ayakkabı ve spor giyim markası NIKE , Metaverse evreninde ticari faaliyette bulunabilmek için başvuruda bulundu
Dünyaca ünlü ayakkabı ve spor giyim markası NIKE , Metaverse evreninde ticari faaliyette bulunabilmek için başvuruda bulundu
Giyim devi metaverse evrenine ilk adımını attı. Oregon merkezli şirket, NIKE markalı spor ayakkabı ve spor giyim malzemeleri, yapma ve satma niyetini gösteren birkaç yeni ticari marka başvurusunda bulundu.
ABD Patent ve Ticari Marka Ofisi’ne göre NIKE, markanın ünlü sloganı “Just Do It” ve swoosh , “Nike” “Air Jordan” ve “JUMPMAN” logoları için patent başvurusu yaptı.
Ticari marka avukatı Josh Gerben , “Nike bu yeni dönem için ticari markalarını koruyor” dedi .
Şirket yetkilileri , gelecek planları hakkında açıklama yapmadı. Bununla birlikte, stratejisine aşina olan kişiler, alanın marka için bir öncelik olduğunu ve tüketicilerin önümüzdeki aylarda daha fazla sanal sunum görmeyi bekleyebileceğini söyledi.
Ticari marka taleplerine ek olarak, Nike ayrıca bu alanda faaliyet gösterebilecek yeterlilikte personel arıyor. Nike iş aramalarına göre, şirket kısa süre önce sanal bir ayakkabı tasarımcısı ve diğer sanal tasarım rolleri için ilanlar yayınladı . 23 Ekim’de yayınlanan iş ilanlarında , aranan özellikler olarak “Nike’da dijital ve sanal devrimi ateşlemeye odaklanan bir ekip olan Dijital Ürün Oluşturmaya yönelik çalışma grubu' şeklinde ifadeler kullanıldı.
Gerben, ticari marka başvurularının “bu metaverse fikrine çok açık bir şekilde hız vereceğini” söyledi. ″Şirketin ana ticari markaları için yeni başvurular yapılacak, sanal giysiler, şapkalar, ayakkabılar, çevrimiçi ve sanal dünyalarda satışa çıkarılacak'.
Gerben’e göre, yeni ticari markalar, başkalarının markayı lisanssız bir şekilde kullanmaya teşebbüs etmesi durumunda Nike’a ekstra koruma da sağlıyor.
“Ticari markalarınızı o dünyada denetlemek istiyorsanız, yalnızca sanal ürünler için kayıtlara sahip olmanız daha kolay olacak” dedi. Gerben, ticari markaların bir mülkiyet biçimi olması nedeniyle ticari marka başvurularının genel marka portföyüne de değer katacağını söyledi.
“Sadece satış yapıyorsanız Nike’ın adının veya logosunun sahip olduğu değeri hayal edebilirsiniz, bu nedenle ticari markalarınıza ne kadar fazla koruma sağlarsanız, muhtemelen şirketin defter değerine o kadar fazla değer katarsınız” diye ekledi.
Bizleri twitter üzerinden takip ederek özel haberlere ilk siz ulaşabilirsiniz. Telegram kanalımıza üye olup anında şirket haberlerine ulaşabilirsiniz=> https://t.me/borsmetrecomtrFacebookTwitterWhatsAppMessengerLinkedInCopy LinkEmailPaylaşFacebookTwitterWhatsApp