Segmentify, müşteri ilişkileri platformu olarak da bilinen bir şirket, son yatırım turunda Yapı Kredi Portföy Yönetimi A.Ş., Koç Topluluğu Şirketleri Birinci Özel Girişim Sermayesi Yatırım Fonu (GSYF) ve Sabancı Ventures tarafından yatırım alarak şu ana kadar aldığı yatırım miktarını 8 milyon dolara yükseltti.

Şok!!! Bankacılık Devinden Büyük Anlaşma Şok!!! Bankacılık Devinden Büyük Anlaşma

Segmentify'ın yapay zeka teknolojisi aracılığıyla, internet üzerinden satış yapan markaların müşterilerine özelleştirilmiş bir alışveriş deneyimi sunarak gelirlerini artırdığını söyleyen Segmentify'nin Kurucusu ve CEO'su Murat Soysal, aşağıdaki ifadelerde bulundu:

“Müşteri Etkileşimi Platformu (Customer Engagement Platform) şirketimiz, çıktığı son yatırım turunda, Inventram’ın danışmanlığını yaptığı Yapı Kredi Portföy Yönetimi A.Ş. Koç Topluluğu Şirketleri Birinci Özel Girişim Sermayesi Yatırım Fonu (GSYF) ve Sabancı Ventures’tan yatırım alarak bugüne kadar aldığı yatırım miktarını 8 milyon dolara yükseltti”

"Ülkemizin en güçlü şirketlerinden yatırım almış olmaktan dolayı gururluyuz."

Yatırım turunun devam ettiğini söyleyen Soysal, “Globale açılmış bir Türk teknoloji firması olarak ülkemizin en güçlü şirketlerinden yatırım almış olmaktan dolayı gururluyuz. Bugüne kadar aldığımız yatırımları, müşterilerimizin cirolarını artıracak stratejileri en verimli şekilde hayata geçirmek üzere kullandık. Mevcut teknolojilerimizi ve ürün yelpazemizi geliştirmeyi hiç bırakmadık. Bugünden sonra da aynı amaçla ama daha güçlü bir şekilde hem Türkiye ve hem globaldeki büyüme yolculuğumuza devam edecek olmanın heyecanı içindeyiz” ifadelerinde bulundu.

"Bu yaklaşımımız önemli bir etken."

300'den fazla sanal mağazaya hizmet verdiklerini ve bu mağazaların 40'tan fazla ülkede bulunduğunu belirten Soysal, “Segmentify müşteri portföyünü hızla genişleterek Türkiye’de hizmet verdiği markaların sayısını 3 kat artırdı. Aynı zamanda Doğu Avrupa ve Latin Amerika bölgelerindeki müşteri sayısını da 2 kat artırdı. Türkiye ve globalde çalıştığımız markaların ‘Büyüme Partneri’ olarak konumlanıyoruz. Bu nedenle farklı sektör ve coğrafi bölgelerdeki e-ticaret dinamiklerini yakından takip ediyoruz. Uluslararası uzmanlarla inşa ettiğimiz Excellence Center’ın (Mükemmeliyet Merkezi) oluşturduğu stratejileri markaların ihtiyaçlarını çözecek ve fırsatları yeni satış ve ciroya dönüştürecek pratiklere çözümlere döküyoruz. Bu yaklaşımımız çalıştığımız markaları hem çeşitlilik hem de sayı olarak arttırma konusunda önemli bir etken” şeklinde konuştu.

Editör: Ceyda Güven