Türkiye'den Metaverse'e ilk reklam veren İş Bankası genç kitleye hitap ediyor!
Yakın zamanda İş Bankası Metaverse evrenine giriş yaptığının haberini yapmıştık. Metaverse evrenlerinden biri olan Roblox'a Türkiye'den reklam veren ilk banka oldu.
30 Ocak 2022 Pazar 11:17
Yakın zamanda İş Bankası Metaverse evrenine giriş yaptığının haberini yapmıştık. Metaverse evrenlerinden biri olan Roblox'a Türkiye'den reklam veren ilk banka oldu.
Türkiye İş Bankası, bir ilke imza atarak global çevrim içi oyun platformu ve oyun oluşturma sistemi Roblox oyununa ülkemizden reklam veren ilk banka oldu. Roblox oyuncuları deneyimleri sırasında oyunun geçtiği metaverse’teki billboardlarda İş Bankası’nın Maximum Gaming Kartının reklamlarını görecekler.
Bankanın e-sporculara özel ön ödemeli kart ürünü olan Maximum Gaming Kart, Kasım 2019’da hizmete sunulmuştu.
Milyonlarca oyuncunun bir araya gelerek oynadığı, yeni oyun kurguladığı ve deneyim kazandığı global bir metaverse örneği olan Roblox, dünya çapında 200 milyonu aşkın kişi tarafından kullanılıyor. Türkiye şu anda oyunun ilk 10 coğrafyası içinde yer alıyor. En sevilen oyunlardan olan Roblox’un, ülkemizde 5 milyon kullanıcısı bulunuyor. İş Bankası’nın yapmış olduğu bu reklam ile daha fazla genç kitleye hitap edecek.
Borsa ve kripto haberlerine ilk siz ulaşmak için sitemize abone olmayı ve bildirimleri aktife almayı unutmayınız. Twitterdan takip ederek ve Telegram grubumuza katılarak da piyasa haberlerine ilk siz ulaşabilirsiniz.
Öncü haberciliğin adresi Borsametre…